Bahisten Para Kazanma Yöntemleri

Merhabalar,
Yıllarca online olarak rulet oynadım. Bazı zamanlar kazandım bazen de kaybettim. Bir süre sonra "Acaba nasıl kesin olarak kazanabilirim" diye kendi kendime sordum. Sanırım buldum.

Az sonra anlatacağım yöntemi uygulayabilmeniz için gereken 2 önemli şey var;
1)Bir miktar para
2)Sabır

Çok fazla uzatmadan yöntemi anlatacağım. Bahisten para kazanma yöntemleri için birçok yöntem deneyen kişiler bana daha çok hak verecektir.

Öncelikle intbet11.com'a üyelik oluşturmanız gerekiyor. Bu site ile hiçbir bağlantım yoktur. Daha sonra siteye bir miktar para yatırmanız gerekiyor. Ne kadar yatıracağınıza daha sonra siz karar vereceksiniz.

Bahsedeceğim sistem katlamalı olarak giden bir sistem ama Martingale değildir. 

İntbet'de "Bet On Poker" diye bir menü var üst kısımda. Oraya giriş yapıyoruz ve "Şanslı 5" oyununu açıyoruz. Bu oyunda her 5 dakikada 5 top seçiliyo ve oyun sona eriyor. Bizim seçeceğimiz bahis "Gelen topların numara toplamı ÇİFT" olacaktır. Siz kendi isteğinize göre TEK'te seçebilirsiniz.

Öncelikle Excel'e ne kadar yatırmam gerektiğini ve eğer kaybedersem bir sonraki tur hem zararımı çıkartıp hem de kara geçebileceğim miktarın ne kadar olacağını bulmaya çalıştım ve buldum.

Tablo aşağıdaki gibidir.


İlk tur 12.5 TL "Gelen topların toplamı ÇİFT" bahsine yatırdığımızı varsayalım. Eğer bahsimiz kazanırsa 23.12 TL kazanacağız ve karımız 10.63 TL olacak. Eğer bahsimiz kaybederse bir sonraki el 27 TL yatırmamız gerekiyor ve eğer bu elde kazanırsak 49.95 TL oluyor ve karımız 10.45 TL oluyor.

Oldukça basit bir sistem. Anlaşılmayan ya da kafanıza takılan bir nokta olursa yorum yazabilirsiniz.
Bahisten kesin para kazanma yöntemi

Küçük bir hesapla;
Her tur 5 dakika sürüyor. Ortalama olarak 3 turda 10 TL kazanırsanız 1 saatte 40 TL yapıyor. Bu sistemi 1 gün boyunca aralıklı olarak toplamda 3 saat yaparsanız eğer 120 TL kar elde etmiş oluyorsunuz. 

Benim sizlere sunduğum tablo her turda 10 TL kazanmak için oluşturduğum tablo ve 20, 30 ve 40 TL için oluşturduğum tablolar da var. (Aşağıda yayınladım)
Bahisle kazanma yöntemi

Unutmayın!!!
Size sunduğum tablo 6 el için geçerli ve toplamda 1112.50 TL hesabınızda olması gerekiyor. Eğer sabırlı olabilirseniz yukarıda kurduğum hesaba göre yaklaşık olarak 1 haftada yatırdığınız parayı çıkartabilirsiniz. 

Eğer sabırlı olamazsanız KAYBEDERSİNİZ.



etiketler:bahisten para kazanmak,bahisle kazanmak,online bahis ile kazanmak,online bahis ile para kazanmak,canlı bahis ile para kazanmak, bahisten kesin para kazanmak