Kredi Kartı Dolandırıcılığı Hakkında "Steam Games"


Merhabalar,
Yaklaşık olarak 2 ay önce kredi kartımdan Steam Games adlı siteden 350$'a yakın bir harcama yapıldı. O siteye üyeliğim bile yokken bu işlemin benim tarafımdan yapılması imkansızdı. Hiç beklemeden bankayı arayıp kredi kartımı iptal ettirdim ve ardından ben de sizler gibi internette araştırmaya başladım. Bir sitede, benim gibi bir durum yaşayan birinin yazdığı yazıyı okudum. Şuan sizlere neler yapmanız gerekiyor onlardan bahsetmeye çalışacağım.

1) Dolandırıldığınızı anladığınız ya da şüphelendiğiniz zaman bankanızı arayıp kredi kartınızı iptal ettirmelisiniz.

2)Bankanıza şikayette bulunup işlemlerin incelenmesini ve iptal edilmesini isteyebilirsiniz. Ancak bekleyen işlemlerde görünüyorsa bu süre biraz uzayabiliyor.

3)Steam Games ile dolandırıldıysanız siteye üye olup şikayet talebi oluşturabiliyorsunuz. Site sizden gerekli bilgileri istiyor.

4)Bu işlemlerden sonra yapmanız gereken beklemek ve sürekli internet bankacılığı ya da bankanızın müşteri hizmetlerini arayarak işlemleri sık sık takip etmek.


Ben ödemeyi geri aldım ve bankam bekleyen işlemlerde göründüğü için hiçbir şey yapamadı!
Steam Games'e mail atıp açıklama yaptım. Tabi bunu translate yardımı ile ingilizce olarak yaptım. Yaklaşık olarak 2 ay geçti ve dün kredi kartımı kontrol ettiğimde işlemlerin silindiğini gördüm.

Umarım sizler de mağduriyetinizi giderebilirsiniz.