Multinet Bakiye Sorgulama


Bir bankada çalışmaya başladım. Bana multinet kart verdiler. Ama içinde bakiye var mı yok mu bilmiyordum. O yüzden internette araştırma yapmaya başladım. Multinet bakiye sorgulama nasıl yapılır acaba diye. Ama bir türlü istediğim cevabı alamadım. Android mobil programlar arasında Multinet bakiye sorgulama adında bir programla karşılaştım. Programı telefonuma indirdim. Kart numarası istedi verdim. Ama bir sonuç alamadım. Mobil uygulama olan Multinet bakiye sorgulama adındaki program tamamen boş diye düşünürken MultiMobil uygulaması ile karşılaştım.


Multinet bakiye sorgulama için yapılması gereken 2 şey var;

1) Multimobil uygulamasını cep telefonunuza ya da tabletinize indirebilirsiniz.
2) Multinet çağrı merkezini arayabilirsiniz. (444 87 36)

Hangisi size uygunsa onu yapabilirsiniz.