Hamachi Benzeri Programlar

Uzun zamandır Age Of Empires III oynuyorum. Arkadaşlarda da toplanıp yaklaşık olarak 6 bilgisayarla da savaştığımız olmuştur. Pek iyi sayılmam ama yine de oynamayı seviyorum. Herkes kendi evindeyken Hamachi ile online oyun nasıl oynanır bilmediğimiz için araştırma yaptık biraz internette. Tüm sitelerde aynı yazı var. Birisi yazmış, diğerleri de kopyala yapıştır yapmış. Ancak bu yöntem işe yaramadı bizde. Bazı arkadaşlar yapabildiklerini iddia etmişler ama nedense bizde olmadı. İşte bu yüzden daha fazla araştırma yapıp Hamachi benzeri programlar bulmaya çalıştık. Birkaç program bulduk. Ancak sizlere sadece en iyisini sunacağım. Biz 6 arkadaş herkes kendi evinden bağlanarak bu program sayesinde Age Of Empires III oynayabiliyoruz.
Programı kurarsanız eğer göreceksiniz ki bu oyunu kullanan binlerce insan var. Gece yarısı gördüğüm online kişi sayısı 20.000'di. Fifa oynayanlar bile vardı. Hamachi benzeri programlar arasında en iyisi olmasının nedeni de kopmaların çok az yaşanması ve oyunu kendi kendine kurması. Ayrıca oynamak istediğiniz oyun bilgisayarınızda kayıtlı değilse, o oyun için açılan odaya giremiyorsunuz. Örneğin; benim Age Of Empires III için açtığım odaya, Age Of Empires III oyunu yüklü olmayan bir bilgisayarla bağlanmak imkansızdır.

Hamachi benzeri programlar diyorum ama hala ismini söylemedim bunun farkındayım. İndirme linki de vermeyeceğim. Siz zaten Google'a programın ismini yazarak kolaylıkla indirebilirsiniz. Hamachi benzeri programlar ile bahsediyoruz, ismini de şuan veriyorum. Programın adı "Game Ranger" Programın kurulumu oldukça basit. Yine de bir sorun yaşarsanız alt kısımdaki yorum bölümünden bana ulaşabilirsiniz. Seve seve yardımcı olurum.


  • Oyunun kurulumunu gerçekleştirdikten sonra bir oda oluşturmanız gerekmektedir. Aşağıdaki resimden de görebileceğiniz gibi sağ üst köşede yazan 'Host' (2) butonuna tıklayıp yeni bir oda oluşturmanız gerekmektedir.
  • Eğer arkadaşlarınız bir oda açtıysa, siz de oraya bağlanmak isterseniz 'Join' (3) yazan butona tıklamalısınız.
  • Sizin bağlanacağınız oyun kategorisini süzgeçlemek isterseniz eğer (1) numaralı bölümden istediğiniz oyunu seçebilirsiniz.
  • (4) numaralı butona da tıklayarak arkadaşınızın kullanıcı adı ile karşılıklı birbirinizi ekleyebilirsiniz.